zaterdag 19 maart 2011

Bloemetjes en babykaart


Mijn eerste zelfgemaakte bloemetjes, lekker in het zonnetje zitten maken.
Een erg leuk werkje!
En deze keer een ander soort kaart met hier op maar meteen zo'n bloemetje.
In een kleutergroep worden vaak baby-zusjes of broertjes geboren.
Als ik enigszins tijd heb probeer ik daarvoor een kaartje te maken.
Ik begin ook steeds meer plezier in het bloggen te krijgen.
Gezellig al die leuke reacties en Chimène en Celia
bedankt voor het volgen van mijn blog.
Het is mooi om steeds weer op andere blogs te kijken voor inspiratie.
Als je op mijn links klikt of in de leeslijst kijkt
vind je al diverse leuke blogs van zeer getalenteerde dames.
Fijn weekend, Maia

6 opmerkingen:

  1. Zelf bloemen maken is zo leuk een leuke afwisseling! je kaartje is erg lief geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk de zelfgemaakte bloemen.Gr nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Ik vind zelf bloemen maken ook geweldig,er zijn verschillende duidelijke filmpjes van en dan kan je ze zo namaken,leuk,leuk!

    Groetjes Elly
    (ga je volgen als queen_ellebel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Ik bewonder je ontwerpen... al is er naar mijn smaak een beetje teveel roze...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk he zelf bloemen maken,en een mooie kaart erbij,
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje meis en je blommetje zijn super....

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen