vrijdag 22 april 2011

Nog een oude paaskaart

Leuk,leuk,leuk al die reakties van jullie steeds!
Ik geniet ook zo van  jullie blogs, heel gezellig net alsof je bij elkaar op visite komt.
Michelle, een dezer dagen zal ik de envelop voor je opzoeken en er evt. een tutorial van plaatsen.
En Thamar succes met het opknappen van je werkplekje!


Deze oude kaart komt weer van de oude tante. Zij heeft echt heel veel oude kaarten bewaard, een
gelukje voor mij want ik vind het ware schatten!
Deze keer zitten er op de achterkant twee postzegels van 4 cent dus ik denk dat de kaart wat jonger is dan die in mijn vorige kaart-post.

Tot morgen, groetjes

2 opmerkingen:

  1. Deze is ook super, opgeslagen...dank je wel
    En fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé dankjewel, Maia! ik hou het in de gaten!

    Leuk die oude kaartjes hé, ik hou er ook van!

    Fijne paasdagen
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen