donderdag 5 mei 2011

High Tea

Gisteravond had ik afgesproken met mijn vriendin en haar dochters om samen te gaan scrappen.
Mijn dochter zou ook meedoen, ze hadden tenslotte vakantie.
De meiden zien hun moeders altijd bezig en wilde zelf ook wel eens een keer iets gaan maken.
Maar..........het verliep heel anders, ik werd verrast met een high tea ter ere van mijn 50ste verjaardag a.s. zaterdag.
HET WAS GEWELDIG!
Kijk maar eens mee...


Ze hadden van alles gemaakt: zalmrolletjes, hamrolletjes, sandwiches met bacon of ham sla en saus, donuts, mini croissantjes, bosbessenmuffins, mini pizza's, krentenbolletjes, slagroomsoesjes.


Ik ga nog even door: meloenstukjes, fruitspiesjes, aardbeien met chocolade dip, noga, pindarotsjes en natuurlijk allerlei smaakjes thee! We hadden een paar uur daarvoor natuurlijk gewoon warm gegeten maar het was toch wel heel erg lekker allemaal!!


Nog eventjes "proosten"met thee, ik geloof dat we 5 potten thee gedronken hebben heerlijk!!


En dit cadeautje kreeg ik erbij, super mooie mokjes van ons roodborstje!

Vandaag ontving ik met de post nog een surprise nl. een veronica gids met foto van mijn vriendin en mij
op de cover, geweldig!

Mieke, Laura en Amy, we hebben er van genoten het was super!!
En Miek, nog 2 nachtjes en dan zijn we samen 100!

Liefs Maia

5 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk als je zo op een verrassingsfeestje terecht komt hihi, ik zie heel wat lekkers jammieee....en je hebt een prachtig kado gekregen, lief van hun!!

    Fijn weekend en een fijne verjaardag zaterdag!!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjeetje wat geweldig,je zou zo aanschuiven,zo gezellig lijkt het!Ik ben helemaal geen keuken prinses en vind het altijd enorm knap hoe mensen die voor elkaar krijgen!
    Goed weekend met heel veel plezier!

    Doei,Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een verwennerij en wat ontzettend lief!!!
    Het ziet er zo gezellig uit, je zult vast een heerlijke avond gehad hebben!
    Je bent al goed verwend enne zaterdag jarig??? Een fijne dag.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast van harte gefeliciteerd, en wat een heerlijk uitje hebben jullie gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh wow wow wow wow! Wat een surprise!!!
    Leuk voor je dat het zo gezellig was, geniet nog lekker na!
    Voor zaterdag een hele gelukkige verjaardag gewenst!!!
    Fijne zonnige dag, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen