vrijdag 1 juli 2011

Gewonnen give away bij Michelle!

Nou zeg.....mijn weekend kan niet meer stuk!!!
Gisteravond tot 1 uur 's nachts doorgewerkt aan een cadeautje dat ik af moest hebben
van mezelf, dus niet geblogd en maar 5 uurtjes geslapen.
Vandaag gewerkt, moe achter de pc en dan ....een berichtje op mijn blog van Michelle
waar in staat:  kijk op mijn blog Surprise!
Wauw een SURPRISE dat kun je wel stellen Michelle!
Als dank alvast een hele mooie roos speciaal voor jou!


De manier waarop Michelle de prijs bekend maakt is zo leuk gevonden kijk
maar eens op haar blog  In de 7de hemel want daar heeft ze heel veel werk aan gehad denk ik.
Dit heb ik dus gewonnen, kan het nog steeds niet geloven....


Bedankt voor jullie leuke en gezellige reakties en Judith welkom als mijn volger.
Fijne weekend allemaal!

14 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd...dit is een heerlijke start van het weekend :-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je gewonnen give away.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, Maia...van harte!
    Via de blog van 'in de zevende hemel' spiek ik dus gelijk even op jou blog ;-)
    Leuk, je pakt me meteen met je leuke schrijfsels!
    'k Ga je vaker lezen...

    Fijn weekend!
    @Let...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou jij boft met deze superprijs, ik heb Michelle persoonlijk leren kennen en het is een schat, dus deze give-away is ook superschattig.
    Het is je gegund hoor.
    Enne nu morgen nog die visjes...


    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een geweldige prijs,erg mooi!
    Na zo'n korte nacht kun je daar echt van opvrolijken!

    Goed weekend,Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat lief, ik bloos me hier helemaal rood, bedankt voor de mooie roos Maia en gefeliciteerd met de gewonnen give away, geniet ervan!!

    Fijn weekend!
    Lieve groetjes Michelle

    Ps; heel leuk de berichtje hierboven te lezen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd! Leuk om op deze manier het weekend te beginnen ;)

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met het winnen van de give-away. heerlijk toch! Echt een goed begin van het weekend!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jou weekend kan niet meer stuk
    een geweldig kado
    gefeliciteerd hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je gewonnen Give-away!
    Leuk, zo'n verrassing.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijs, jouw weekend kan niet meer stuk.
    dank je wel voor je reacties op mijn blog. Het is leuk om al de reacties te lezen.
    goed weekend, of heb je al vakantie.
    Gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Maia,
    Gefeliciteerd met deze mooi give away die je gewonnen hebt. Helemaal leuk.
    Geniet er lekker van.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super meid!!Gefeliciteerd met het winnen van de Give-away!

    hele fijne weekend
    xx carla

    BeantwoordenVerwijderen